جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 25 مرداد 1397     
نبود شیرخشک در شیرخوارگاه شبیر واقعیت دارد؟

 

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان این که هم اکنون نوزادی در شیرخوارگاه شبیر نگهداری نمی‌شود گفت: انتشار اخباری مبنی بر نبود شیرخشک در شیرخوارگاه شبیر و تغذیه نوزادان از طریق آب قند کاملا تکذیب می‌شود.

 

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان این که هم اکنون نوزادی در شیرخوارگاه شبیر نگهداری نمی‌شود گفت: انتشار اخباری مبنی بر نبود شیرخشک در شیرخوارگاه شبیر و تغذیه نوزادان از طریق آب قند کاملا تکذیب می‌شود.

داریوش بیات‌نژاد با اشاره به این که در هفته‌های گذشته خبری مبنی بر نبود شیرخشک در شیرخوارگاه شبیر در جنوب تهران در فضای مجازی منتشر شده است و از خیرین و نیکوکاران خواسته شده است که به این شیرخوارگان کمک کنند، اظهار کرد: متاسفانه برخی از افراد به دلیل عدم آگاهی اقدام به انتشار این اخبار در فضا‌های مجازی کردند و باید به این موضوع اشاره کرد که به هیچ عنوان این خبر صحت ندارد.

وی تصریح کرد: در خبری که در فضای مجازی در هفته‌های گذشته منتشر شده است، اعلام شده که شیرخوارگان شبیر با توجه به نبود شیرخشک برای تغذیه بچه‌ها از آب قند استفاده می‌کنند که تمامی این اخبار نادرست است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: اگر این مسائل از سر دلسوزی باشد ما قدردان مردم هستیم، ولی اگر از بداخلاقی باشد گله‌مندیم و این در حالی است که هم اکنون شیرخوارگان شبیر هیچ بچه شیرخوار را ندارد چرا که این شیرخوارگاه بازسازی شده و به زودی ساختمان جدید مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

بیات‌نژاد با تاکید بر این که بنای جدید شیرخوارگاه شبیر با استاندارد‌های بین‌المللی ساخته شده است گفت: این شیرخوارگاه در خاورمیانه بی‌نظیر است. ضمن این که به زودی و تجهیز شیرخوارگاه شبیر این مجموعه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: با لطف خداوند متعال و حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین برنامه‌ریزی دولت تدبیر و امید بهزیستی دغدغه‌ای برای سرویس‌رسانی به مراکز شبانه‌روزی خود اعم از مراکز دولت و غیر دولتی ندارد و ما به دنبال ارائه خدمات مطلوب به تمام جامعه هدف هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: در سال‌های گذشته پرسنل سازمان بهزیستی خدمات ارزشمندی را به جامعه هدف سازمان ارائه کرده‌اند و انتشار اینگونه اخبار بی‌انصافی در حق کارکنان سازمان بهزیستی است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: