جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 دی 1393     
توزیع بیش از ده‌هزار اقلام آموزشی بصیرت در منطقه 12

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12 از توزیع ده‌هزار اقلام آموزشی بصیرت در این منطقه خبر داد. سیف‌الله جلالی‌فر در این منطقه خبر داد.

سیف الله جلالی‌فر مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12 با اشاره به گرامیداشت روز بصیرت در منطقه 12 افزود: توزیع بیش از ده‌هزار اقلام آموزشی بصیرت در محلات 13 گانه منطقه 12 پیرامون موضوع‌های وقایع 9 دی، فتنه سال 88 جنگ نرم و ... در دستور کار اداره فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی اظهار داشت: این طرح همزمان با روز بصیرت سه‌شنبه 9 دی ماه سال 93 به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان در محلات 13 گانه منطقه 12 در دست اجرا است.

جلالی‌فر تصریح کرد: در این طرح ویژه برنامه‌های فرهنگی اموزشی  وسخنرانی‌های بصیرت همزمان با 9 دی ماه سال جاری در محلات 13 گانه منطقه 12 با مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی اداره فرهنگی شهرداری نواحی 6 گانه و سراهای محلات 13 گانه منطقه 12 برگزار می‌شود.

وی اشاره کرد: آموزش امر به معروف و نهی از منکر، با توجه به امر به معروف و نهی از منکر در جایی که هستیم و روز بصیرت، چرا 9 دی را روز بصیرت نامیدند و ... از برنامه‌های دیگر روز بصیرت است.

جلالی‌فر در پایان گفت: برگزاری مراسم سخنرانی روز بصیرت در حسینیه جوادالائمه و مسجد المهدی روز 9 دی ماه سال 93 ساعت 10 صبح از اقدامات اجرایی شهرداری منطقه 12 است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: