جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 مرداد 1397     
ساماندهی کارتن خواب ها و متکدیان توسط گشت های سیار

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، کارتن خواب ها و متکدیان مستقر در محدوده نواحی پنجگانه منطقه 19 از سوی گشت های سیار سازمان خدمات اجتماعی جمع آوری می شوند.

ساماندهی کارتن خواب ها و متکدیان توسط گشت های سیار  دادهای همکاری با شرکت های خصوصی نیز مکانیزم تشویقی مناسبی جهت استقبال رانندگان محترم در نظر گرفته شده است . 

حمید بهرامی معاون فرهنگی و اجتماعی با اعلام این خبرگفت: به منظـور پاکسازی و زیباسازی معابر و خیابان ها از ناهنجاری های بصری طرح گشت و جمع آوری کارتن خواب ها و متکدیان در دستورکار اداره خدمات اجتماعی این معاونت قرار گرفت.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری طی گشت زنی های مستمر گشت های سیار سازمان خدمات اجتماعی 75 کارتن خواب، بی خانمان،کودکان کار و خیابان و متکدیان از معابر نواحی پنجگانه جمع آوری و به مراکز نگهداری موقت و مددسراها منتقل شده اند.

معاون شهردار منطقه خاطر نشان کرد: با توجه به قرار گرفتن این منطقه درحریم بیشترین حضور این افراد در محله خلازیر، اتوبان تندگویان پل شقایق، بوستان شقایق، بوستان بهشت، جنب ورزشگاه محمد بنا، چهارراه شقایق و ... دیده شده است.

 

گفتنی است شهروندان نیز برای مشارکت در این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه 137 و اعلام زمان ومکان حضور کارتن خواب‌ها در فعالیت شناسایی و ساماندهی آنها همکاری کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: