جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 مرداد 1397     
بهره گیری از روش های نوین تامین منابع مالی در پروژه های عمرانی

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تلاش برای بهره گیری از روش های نوین تامین منابع مالی در پروژه های عمرانی خبر داد.

ایرج معزی که در پنجاه و ششمین نشست کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران سخن می گفت، با تاکید بر اینکه کمبود منابع مالی نباید جریان توسعه زیرساخت های موردنیاز پایتخت را دچار وقفه کند، فرآیند تدوین شاخص های ارزیابی پروژه های عمرانی و اولویت بندی پروژه های نیمه تمام براساس شاخص های احصاء شده را راهبردی منطقی جهت جلوگیری از رکود فعالیت های عمرانی دانست و یادآور شد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تلاش می کند پروژه های احداث تونل ارتباطی خیابان آرش با بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی، دوربرگردان غرب به غرب بزرگراه امام رضا(ع) در محدوده پل های تقاطع ثامن، دوربرگردان جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) و ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی حدفاصل (حدفاصل تقاطع خیابان صنایع تا تقاطع بلوار ارتش) را پیش از آغاز فصل بازگشایی مدارس در اختیار شهروندان قرار دهد.
 
معزی در عین حال استفاده از روش های نوین تامین منابع مالی را یکی از راهکارهای برون رفت از شرایط فعلی ارزیابی و اضافه کرد: مذاکره با شهرداری های مناطق مختلف به منظور تسهیل پرداخت های غیرنقدی به پیمانکاران، بررسی روش های استفاده از تسهیلات بانکی و همچنین طراحی بسته های سرمایه گذاری ویژه بخش خصوصی، از جمله اقدامات مهمی است که به منظور تامین منابع مالی پروژه های عمرانی پیگیری می شود.
 
گفتنی است در نشست کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران که به ریاست محمد علیخانی تشکیل شد، آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های معاونت فنی و عمرانی و روند تامین منابع مالی موردنیاز این پروژه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: