جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 مرداد 1397     
حداکثر سرعت بزرگراه بابایی از 100 کیلومتر باید به 80 کیلومتر کاهش پیدا کند

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حداکثر سرعت تردد خودروها در بزرگراه بابایی زیاد است و به دلیل حوادثی که رخ می دهد، باید حداکثر سرعت از 100 کیلومتر به 80 کیلومتر کاهش یابد.

سردار مهماندار افزود : در این زمینه مکاتبات لازم را انجام دادیم.
 
وی درباره تصادف صبح امروز که ساعت 6 و 40 دقیقه اتفاق افتاد، افزود: یک دستگاه پژو 206 از غرب به شرق بزرگراه بابایی درحال تردد بود که بر روی پل هنگام با تعدادی از کارگران فضای سبز برخورد می کند و 3 نفر از آنها در محل حادثه جان خود را از دست می دهند.
 
وی گفت : متاسفانه در تست الکلی راننده پژو 206 و 3 سرنشین آن مشخص شد همگی الکل مصرف کرده اند و تست آنها مثبت بوده است.
 
سردار مهماندار افزود: حتما در این زمینه پلیس برخورد خواهد کرد و باتوجه به مصرف مشروبات سرنشینان این خودرو به مراجع قضایی انتقال داده خواهند شد.
 
وی گفت: این خودرو هم اعمال قانون و به مدت طولانی توقیف و گواهینامه راننده نیز به مدت 6 ماه ابطال خواهد شد.
 
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه جان باختن افراد در کار بوده و آیا توقیف شش ماهه گواهی نامه کافی است ؟ افزود : البته قانون ما ضعف هایی دارد که باید اصلاح شود زیرا در کشورهای دیگر اگر کسی چنین عملی را مرتکب شود گواهینامه ، باطل می شود و باید راننده بعد از مدتی برای دریافت گواهینامه نام نویسی کند و مراحل لازم را بگذراند.
 
در تصادف صبح امروز 8 کارگر فضای سبز در کنار بزرگراه بابایی منتظر آمدن سرویس برای رفتن به آبیاری فضای سبز بودند که در هنگام برخورد پژو 3 تن جان خود را از دست می دهند و 4 نفر نیز به بیمارستان منتقل می شوند که 2 نفر در آنجا فوت می کنند و حال 2 نفر هم وخیم است و یک نفر هم در صحنه تصادف جان سالم به در می برد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: