جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 4 مرداد 1397     
سارق خودرو در کوچه تنگ گیر افتاد

 

سارق خودرو وقتی متوجه شد مأموران پلیس در تعقیب او هستند تلاش کرد از دست آن‌ها فرار کند، اما در یکی از کوچه‌های تنگ گرفتار شد و با شلیک گلوله خودش را تسلیم کرد.

 

روزنامه جوان: سارق خودرو وقتی متوجه شد مأموران پلیس در تعقیب او هستند تلاش کرد از دست آن‌ها فرار کند، اما در یکی از کوچه‌های تنگ گرفتار شد و با شلیک گلوله خودش را تسلیم کرد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ کیانوش عزیزی، رئیس کلانتری‌۱۵۹ بیسیم در توضیح خبر گفت: نیمه‌شب سه‌شنبه مأموران گشت کلانتری در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان انورزاده بودند که به راننده یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و برای بررسی مشخصات پلاک آن را از مرکز کنترل پلیس تهران بزرگ استعلام کردند. در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که خودروی مسروقه است و مدتی پیش از همین محدوده به سرقت رفته‌است، بنابراین به تعقیب خودرو پرداختند و به راننده دستور توقف دادند. راننده خودرو، اما وقتی متوجه حضور پلیس شد سعی کرد با رفتن به کوچه و پس کوچه‌های فرعی از دست پلیس فرار کند، اما در یکی از کوچه‌های تنگ گیر افتاد. او سپس از پشت فرمان خارج شد و تلاش کرد پای پیاده از محل فرار کند که مأموران او را با شلیک تیر هوایی بازداشت و به کلانتری منتقل کردند. سرهنگ عزیزی گفت: متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن به سرقت خودرو اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. تحقیقات برای شناسایی مالک خودرو همچنان ادامه دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: