جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 31 تير 1397     
بیلبوردهای اهدایی به یک سلبریتی داد شهردار را در آورد

به گزارش اخبار تهرانی نیوز،شهردار تهران با تکذیب واگذاری بیلیورد‌های شهری به فرد سلبریتی خاصی گفت: هیچ بیلبوردی به کسی داده نشد.

افشانی در حاشیه جلسه شورای اجتماعی کشور گفت: موضوع واگذاری بیلبورد‌های شهری به افراد خاص صحت ندارد. مسوولان گاهی احساساتی شده و حرف‌هایی می‌زنند، اما در عمل بیلبوردی به کسی داده نشد.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری وظیفه بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد شهری را بر عهده دارد، اظهار کرد: این کار باید با نگاه توسشعه محله صورت بگیرد و همزمان با این که ساختمان‌های ناایمن تخریب و بازسازی می‌شوند خدمات دیگر شامل خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و ورزشی و ایجاد فضا‌های تفریحی نیز در نظر گرفته شود.
 
افشانی با اشاره به اینکه این موارد از اولویت‌های شهرداری تهران است که با هماهنگی سایر دستگاه‌ها انجام می‌شود، تصریح کرد: در جلسه امروز موضوع جمع آوری متکدیان یکی از بحث‌های مطرح شده بود که با توجه به تقسیم وظایف دستگاه‌ها پیگیری خواهد شد.
 
شهردار تهران افزود: بحث گردآوری معتادان متجاهر در این جلسه بررسی شد و گردآوری این‌ها از سطح شهر چهره پایتخت را عوض خواهد کرد. طی سال آینده با همکاری استانداری و سایر دستگاه‌ها امیدواریم که چهره شهر را متفاوت از امروز ببینیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: