جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 تير 1397     
اجراي موسیقی "هزار توي زمان" در برج آزادی

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه 9 از اجراي اولين اثر موسيقايي و مپينگ در برج آزادی با عنوان "هزار توي زمان" خبر داد.

علی مفاخریان ضمن اعلام این خبر با اشاره به نورپردازی برج آزادی برای معرفي هر چه بيشتر نماد تهران مدرن به جهانيان گفت: در این راستا برای اولین بار قرار است با همكاري بنياد رودكي، اثر موسيقايي و مپينگ "هزار توي زمان" با اجراي زنده "استيفان دو ژراندو فرانسوی" به سرپرستي "كارن سلاجقه" بر روي المان برج آزادي اجرا  شود.
 
وی با بیان اینکه این اقدام همزمان با دهه کرامت با هدف ایجاد شور و نشاط در شهر انجام می شود، عنوان کرد: تفاوت اجرای "هزار توی زمان" با برنامه های مشابه در این است که این بار در کنار مپینگ، موسیقی نیز اجرا می شود و به نوعی موسیقی و نور با هم تلفیق می شوند.
 
شهردار منطقه 9 با تاکید بر اینکه اجرای برنامه هایی از این دست موجب حضور هر چه گسترده تر و استفاده شهروندان از برج آزادی می شود، عنوان کرد: هدف ما این نیست که در میدان آزادی کنسرت برگزار کنیم، اما این برنامه ها موجب می شود شهروندان از فضای برج آزادی بیشتر استفاده کنند و این المان فضای مکث و توقفی برای شهروندان باشد. 
 
به گفته مفاخریان سال گذشته نیز چندین برنامه و کنسرت در میدان آزادی برگزار شد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و همین امر موجب شد تا موضوع طراحی فضایی برای اجرای برنامه های هنری در محوطه برج آزادی در دستور کار قرار بگیرد.  
 
اجرای اثر موسیقایی "هزار توی زمان" پنج شنبه 28 تیرماه 97 از ساعت ٢٠ الي٢٢ در ضلع غربى برج آزادي اجرا می شود. 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: