جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 تير 1397     
جمع‌آوری روزانه 205 تن زباله در جنوب تهران

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،معاون خدمات شهری ومحیط زیست شهرداری منطقه 19 از جمع‌آوری روزانه 205 تن زباله از نواحی پنجگانه این منطقه خبر داد.

مهرداد زنگنه فر در این خصوص گفت: با توجه به جمعیت زیاد، شمار بالای مناطق مسکونی و وجود تعداد مراکز تجاری و روز بازارها در این منطقه، خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در دستورکار اداره خدمات شهری این حوزه قرار داده شده است. 
 
وی افزود: نیروی انسانی با خودروهای مکانیزه در سه شیفت کاری، نظافت و جمع آوری زباله را انجام می دهند که بیشترین زباله در نواحی یک و دو به دلیل وجود چندین مرکز خرید تولید می شود. 
 
زنگنه فر درخصوص جمع آوری و انتقال پسماندهای حجیم بیان کرد: طی سه ماه ابتدای سال هزار و 860 تن زباله حجیم و 930 تن حمل سرشاخه و ضایعات در نواحی پنجگانه جمع آوری شده است. ضمن اینکه اکیپ‌های گشت کنترل و نظارت برکار پیمانکاران خاک‌برداری و هدایت آنان به محل مجاز تخلیه را دارند.
 
معاون شهردار منطقه با تاکید برشستشو و گندزدایی مستمر مخازن مکانیزه و زیر مخازن 6 نوبت در ماه را خاطر نشان کرد: از ابتدای سال 465 عدد مخازن مکانیزه، 450 عدد زیرمخزنی رفع عیب و نقص، 250 عدد از مخازن نیز رنگ آمیزی و کدگذاری شد و همچنین نسبت به تعویض و نصب 100 عدد مخازن مکانیزه در محلات 14 گانه این منطقه اقدام شده است.
 
به گفته وی با توجه به قرار گرفتن میدان میوه و تره بار مرکزی در این محدوده و حضور وانتی، چرخی و دستفروشان در معابر و خیابان ها طی سه ماهه گذشته 110 مورد از چرخی های غیرمجاز در سطح محدوده جمع آوری شده است.
 
این مسئول یادآور شد: در راستای نگهداشت المان های شهری شستشوی جداول و گاردریل، نیوجرسی، نرده های ترافیکی، پل های عابرپیاده و سواره و سرپناه ایستگاه های اتوبوس در ماه دوبار انجام می شود.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: