جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 تير 1397     
اجرای طرح «بلوک سبز پسماند» در محله نیروی هوایی

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،محله نیروی هوایی به عنوان محله پایلوت برای اجرای طرح بلوک سبز انتخاب و با اجرای طرح تفکیک پسماند تر و خشک نخستین گام های موثر برای تبدیل محله نیروی هوایی به " بلوک سبز پسماند " برداشته شد.

صالح زاده معاون خدمات شهری و محیط زیست با بیان اینکه  مشارکت و حمایت شهروندان در اجرای این طرح موجب کاهش هزینه های شهری و رسیدگی به وضع موجود در راستای ارائه خدمات ویژه به ساکنین این محله خواهد بود، گفت: برای نخستین بار طرح پایلوت پسماند تر و خشک از مبداء با همکاری اداره پسماند منطقه در محله نیروی هوایی و شهرداری ناحیه 2 منطقه  به اجرا درآمد.

وی اظهار داشت : اقدامات موثری از جمله برگزاری جلسات متعدد با حضور مدیران ارشد شهری، مذاکره مستقیم مدیران شهری با شهروندان جهت تشریح چگونگی اجرای طرح، برگزاری جلسات با شورایاری محله، آموزش چهره به چهره شهروندان محله توسط آموزشگران بازیافت، تهیه فرم های نظر سنجی و توزیع بین مخاطبان ، توزیع بروشورهای آموزشی و ... انجام شده و امیداست با همیاری شهروندان در اجرای طرح به هدف اصلی خود ، یعنی مسئولیت پذیری شهروندی با شعار شهروند مشارکت پذیر ، شهر زیست پذیر برسیم .
 
به گفته وی جمع آوری مخازن پسماند تر و خشک  و اصلاح وضعیت فعلی جمع آوری زباله از دیگر برنامه های پیش رو در بلوک مذکور است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: