جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 7 دی 1393     
افتتاح دومین جشنواره بازی های فکری و رایانه ای در منطقه 13 پایتخت

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه13 از برگزاری مراسم افتتاحیه دومین جشنواره بازی های فکری و تفریحی در شرق تهران خبر داد و گفت : جشنواره بازی های فکری به میزبانی منطقه 13 از روز 3 دی ماه آغاز شد و به مدت 5 روز متوالی ادامه خواهد داشت.

هادی ذاکری استفاده بهینه از اوقات فراغت به منظور توانمند سازی ، بروز استعداد ها و خلاقیت ها ، جلوگیری از انحرافات و آسیب های اجتماعی را از اهداف برنامه جشنواره بازی های فکری دانست و افزود: با توجه به لزوم افزایش سرانه فضاهای ورزشی در محلات ، این جشنواره راه اندازی شد که برابر تحقیقات انجام شده و با توجه به برگزاری اولین جشنواره در سال گذشته، با استقبال خوبی از سوی خانواده ها و دانش آموزان مواجه شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره بازی های فکری برای دومین بار در تهران برگزار می شود، افزود: بیش از 60 غرفه بازی های فکری در این جشنواره دایر است و شهروندان با هر سلیقه و هر رده سنی می توانند از این بازی ها بهره بگیرند.

شهردار منطقه 13ادامه داد: انواع بازی های فکری مانند تمرکزی، کاغذ و خودکاری، صفحه ای، رایانه ای، چیدمانی و استراتژیک در جشنواره مذکور جهت استفاده عموم قرار دارد.

ذاکری با اشاره به برگزاری مراسم مرحله نهایی مسابقات بازیهای فکری مناطق 22 گانه به میزبانی منطقه 13 خاطر نشان کرد: طی دوماه گذشته مرحله منطقه ای مسابقات بازی های فکری در مناطق 22گانه تهران برگزار شد و مرحله نهایی این مسابقات  با حضور نفرات برتر برگزار شد که به برگزیدگان مناطق جوایزی اهدا شد.

گفتنی است ، دومین جشنواره بازی های فکری و تفریحی در شرق تهران با حضور سید محمد آقا میر ، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران ، شهردار و معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13، شهردار ناحیه 3 مورخ 6 دی ماه در پارک پیروزی افتتاح شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: