جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 فروردين 1393     
اجرای کاهش نرخ اینترنت برای مشترکان

مهر: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بهمن ماه 92 در جلسه شماره 181 خود تعرفه پهنای باند اینترنت بین الملل برای ارائه خدمات اینترنت ADSL برای شرکتهای ارائه کننده این خدمات شامل شرکتهای PAP و شرکتهای مخابرات استانی را 35 درصد کاهش داد و در همین حال، نرخ ارائه خدمات اینترنت حجمی نیز به مشترکان تا سقف 20 درصد کاهش پیدا کرد.

حسن رضوانی- معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد آخرین وضعیت اجرای مصوبه کاهش 20 درصدی قیمت اینترنت برای مشترکان خانگی اظهار داشت: این مصوبه از 23 بهمن ماه 92 لازم الاجرا شده و براساس بررسی های صورت گرفته بسیاری از سرویس دهندگان اینترنت، این تعرفه را برای مشترکان جدید اعمال کرده اند.

وی با بیان اینکه برخی سروس دهندگان به دلیل مسائل فنی این نرخ ها را برای مشترکان قدیمی اعمال نکرده اند، گفت: بزودی این تعرفه ها برای این مشترکان نیز اجرایی می شود و سرویس دهندگان اینترنت موظفند مبالغ اضافه دریافتی از مشترکانشان را به آنها بازگردانند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با تاکید براینکه سرویس دهندگان اینترنتی اعلام کرده اند که به سرعت نرخ های جدید را برای مشترکانشان اعمال می کنند، خاطرنشان کرد: نظارت کاملی بر این مصوبه در حال انجام است و تمامی سرویس دهندگان اینترنت که خلاف این مصوبه حرکت کنند مورد جریمه قرار می گیرند و نیز موظفند مطابق زمان بندی اعلام شده، اضافه دریافت از مشترکان را عودت دهند.

براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعرفه حجم استفاده از اینترنت ارائه شده از طریق فناوری ADSL برای کاربران نهایی به میزان 20 درصد و به صورت یکنواخت در کلیه سطوح کاهش یافت با این حال شواهد نشان می دهد که برخی شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت، این تغییر قیمت را هنوز برای مشترکان خود لحاظ نکرده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: