جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 دی 1393     
ترافيک تقاطع بزرگراه شهید ستاری- پیامبر ساماندهي شد

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،به منظور ساماندهي ترافيک و روان سازي تردد طرح اصلاح هندسی تقاطع بزرگراه شهید ستاری- پیامبر اجراشد.

ولی نجاتی ،معاون حمل و نقل و ترافيک منطقه 5 با اشاره به برنامه هاي منطقه در شناسايي و ساماندهي نقاط پر ترافيک سطح منطقه گفت: پس از بررسي و مطالعات صورت گرفته تقاطع بزرگراه ستاری – پیامبربه لحاظ حجم تردد در اين مسير يکي از نقاط پر ترافيک شناسايي شد. وي افزود: به منظور ساماندهي ترافيک تسهيل در تردد با اجراي عمليات اصلاح هندسي وهمچنین ایجاد جزیره وتعریض خیابان پیامبر مرکزی مشکلات ترافیکی این محدوده مرتفع شد.

معاون حمل ونقل وترافيک منطقه 5 گفت: درگذشته حرکت شرق به غرب پیامبر با ستاری تلاقی تردد صورت مي گرفت وهمين امر موجب بار ترافيک در اين تقاطع بود که با اجرای این طرح خیابان پیامبر حدفاصل ستاری به صورت یکطرفه غرب به شرق شده است. وي در ادامه به تغيير حرکت در مسير پیامبر –هجرت اشاره کرد و گفت: با اجراي اصلاح هندسي در تقاطع حرکت در مسير شرق به غرب به شرق به شمال تبدیل شده است. وي اعلام کرد: علاوه بر کاهش حجم ترافيک و تسهيل در تردد ،صرفه جويي در زمان و انرژي از ديگر دستاوردهاي اجراي اين طرح ترافيکي است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: