جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 4 دی 1393     
اجرای نقش برجسته زیر پل هنگام در اتوبان بابایی

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،رئیس اداره زیبا سازی منطقه یک گفت: انجام نقش برجسته زیر پل هنگام در اتوبان بابایی با موضوع طبیعت در مرحله تصویب طرح قرار دارد.

محمد رضا میرزایی رئیس اداره زیبا سازی منطقه یک با بیان این مطلب افزود: نصب تندیس جلال آ‌ل احمد در محله حکمت در مرحله طرح قرار دارد که نصب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: آذین بندی معابر و میدان‌های اصلی، نصب بنرهای اطلاع رسانی و موضوعی و آذین بندی برخی مساجد از اقدامات اداره زیبا سازی در ماه ربیع الاول است.

*دوره آموزشی بازدید عملیاتی از گودبرداری‌های سطح منطقه یک

کیوان فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت:‌در پی بازدید از گودهای منطقه یک، دومین جلسه این دوره آموزشی به صورت بازدید میدانی از گودهای سطح منطقه یک در هفته آتی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: دومین جلسه این دوره آموزشی با حضور کارشناسان و نمایندگان پیشگیری ستادهای مدیریت بحران مناطق 22گانه و نمایندگان معاونت پیشگیری برگزار می‌شود.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک خاطر نشان کرد: در این بازدید بررسی دیواره گودها، پایداری دیواره گودها، بررسی وجود قنات مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

*خدمات رسانی به 3مرکز بزرگ مذهبی و زیارتی منطقه یک

شهردار منطقه یک گفت:‌ در سه مرکز بزرگ مذهبی و زیارتی منطقه یک مانند امامزاده صالح(ع)، امامزاده علی اکبر(ع)، امامزاده اسماعیل(ع) خدمات رسانی عمرانی به صورت ویژه انجام شده است.

مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: امسال ساماندهی امامزاده قاسم(ع)، امامزاده مطیب(ع) و امامزاده محمد ولی(ع) در برنامه بودجه سال 94 قرار داده شده است.

وی بیان کرد:‌ منطقه یک نسبت به سایر مناطق از شرایط فرهنگی خاص و ویژه‌ای برخوردار است و این مسئله انتظارات شهروندان را نیز از منطقه بیشتر کرده است.

شهردار منطقه یک تصریح کرد:‌منطقه یک دارای تکایای قدیمی نیاوران دزاشیب، دربند، اوین، تجریش، امامزاده قاسم(ع) و درکه است که هماهنگی‌ها و اقدامات لازم در خصوص خدمات رسانی مناسب و ساماندهی و بهسازی به این مراکز انجام شده تا تکایا سال‌های متمادی بتوانند مقاوم و پابرجا باقی بمانند.

وی اظهار داشت: از 114 مسجد موجود در منطقه به 95 به درخواست هیئات امنا کمک عمرانی شده است و چند مسجد جدید نیز از جمله مسجد امیرالمؤمنین(ع)، امام علی(ع) در شهرک لاله و المهدی(عج) و موارد دیگر در حال  ساخت است.

یزدانی خاطر نشان کرد: حوزه علمیه به مساحت بیش از 240متر در نیاوران در سه طبقه با هدف توسعه فعالیت‌های مذهبی، علمی و فلسفی در منطقه احداث، تجهیز و آماده بهره برداری شده است و به سایر حوزههای علمیه مانند حوزه علمیه چیذر، ازگل و موارد دیگر خدمات رسانی انجام شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: