جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 4 دی 1393     
اجرای طرح مقابله با شرایط بحرانی و امدادرسانی در منطقه 12

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز ،ستاد مدیریت بحران منطقه 12 گفت: طرح مقابله با شرایط بحرانی و امدادرسانی در محلات 13 گانه منطقه 12 به منظور آمادگی هر چه بیشتر در هنگام وقوع بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه اجرا می‌شود.

دانیال محمد حسینی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 12 گفت: اجرای طرح مقابله با شرایط بحرانی و امدادرسانی در محلات 13 گانه منطقه 12 نیمه دوم سال 93 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح نیمه دوم سال 93 به منظور آمادگی هر چه بیشتر شهروندان و انسجام گروه‌های دوام و اعضای تخصصی مدیریت بحران هنگام وقوع بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه در منطقه 12 در دست اجرا است.

محمد حسینی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان آموزشی، پشتیبانی، پیشگیری و اجرایی کمیته‌های تخصصی مدیریت بحران منطقه 12 اقدام به اجرای طرح مقابله با شرایط بحرانی و امدادرسانی در این منطقه می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات اجرای این طرح افزود: اجرای طرح مقابله با شرایط بحرانیو امدادرسانی در محلات 13 گانه منطقه 12 برگزاری نشست‌های تخصصی مدیریت بحران و امداد و نجات، آماده‌باش کمیته‌های تخصصی مدیریت بحران از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمد حسینی خاطرنشان کرد: آموزش چهره به چهره مدیریت بحران، امداد و نجات و کمک‌های اولیه در محلات 13 گانه، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، توزیع اقلام آموزشی مدیریت بحران، کمک‌های اولیه، امداد و نجات، زلزله‌ و ایمنی، اطفای حریق و ... از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 12 است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: