جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 دی 1393     
ممنوعیت گارد ریل های خطرناک در 30 ایالت آمریکا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، زمانی که صحبت از ایمنی بزرگراه ها به میان می آید تاکتیک های تاخیری و یا پنهان کاری ایده های خوبی نیستند.

معمولا صداقت گزینه بهتری است. به عنوان مثال اخیرا جنرال موتورز به مشکل سویچ احتراق خود اعتراف کرده و تویوتا نیز از شتاب گیری ناخواسته خودروهای خود خبر داده است. در هر دو مورد، صداقت مسائل را آسان تر کرده است.

اکنون مشکل جدیدی با گارد ریل های ET-Plus ترینیتی اینداستری به وجود آمده است. حدود 200 هزار مورد از این گاردریل ها در آریزونا نصب شده اند. این گارد ریل ها به عنوان یکی از عوامل موثر در تصادفات خطرناک شناخته می شوند و در بیش از 30 ایالت آمریکا ممنوع شده اند.

ترینیتی هیچ وقت تغییری را به اداره بزرگراه های فدرال اعلام نکرده و هرگز تست تصادف روی ریل هایش انجام نداده است. این شرکت اعلام کرد: "ما به سیستم ET-Plus اطمینان داریم چرا که توسط موسسه حمل و نقل تگزاس A&M طراحی و تست شده است. این سیستم تمام تست های مورد نظر FHWA را گذرانده است. ما ایمنی محصولات تولیدی خود را جدی می گیریم." اما همه با این ادعا موافق نیستند.

انتظار می رود گارد ریل ها از جاده و خودرو مجزا باشند اما در برخی موارد این ریل ها مانند چاقویی بزرگ عمل کرده و داخل خودرویی شده اند که با آن ها برخورد داشته و حتی در یک مورد این وضعیت باعث قطع پای راننده شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: