جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 دی 1393     
استقبال عالی از حمل و نقل عمومی در ایالات متحده

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، بر اساس گزارشی که اخیرا توسط موسسه حمل و نقل عمومی آمریکا (APTA) منتشر شده، در سه ماهه سوم سال 2014 بیش از 2.7 بیلیون سفر در سیستم حمل و نقل عمومی ایالات متحده به ثبت رسیده است.

این میزان در مقایسه با همین دوره در سال گذشته 1.8 درصد رشد داشته است و 48 میلیون سفر بیش تر و بیش ترین میزان از سال 1974 را نشان می دهد.

برخی سیستم های حمل و نقل عمومی که گزارش شده دارای رکورد بهره وری برای کل سیستم و یا برخی خطوط خاص هستند در شهرهای آلبانی نیویورک، آن آربور میشیگان، بیرمنگام آلاباما، دنور کلورادو، مینیاپولیس مینه سوتا، اوکلند کالیفرنیا، سن پترزبورگ فلوریدا، پئوریا ایلینوی، سیاتل واشنگتن و وناتچی واشنگتن واقع است.

رئیس و مدیرعامل APTA، Michael Melaniphy گفت: "دلایل مختلفی برای افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی وجود دارد. اول آن که سرمایه گذاری دولت فدرال در حمل و نقل عمومی باعث عرضه خطوط اتوبوسی و ریلی پرسرعت شده است. این خدمات جدید نه تنها دسترسی مردم به حمل و نقل عمومی را آسان تر کرده اند بلکه به توسعه اقتصادی نیز کمک کرده اند. حمل و نقل عمومی تنها افراد را جابه جا نمی کند بلکه به طور مثبتی جوامعی که در آن زندگی می کنیم را نیز شکل می دهند."

وی افزود: "دلیل دوم برای این افزایش بهره وری آن است که افراد به کیفیت سیستم حمل و نقل عمومی موجود واکنش می دهند. به عنوان مثال برخی سیستم های حمل و نقل تعداد خدمات خود را افزایش داده اند و ناوگان های خودروهای خود را نیز مدرن ساخته اند. هم چنین با بهره گیری از برنامه ها و اطلاعات در زمان حقیقی در ایستگاه ها، مسافران به راحتی می توانند دریابند که قطار یا اتوبوس بعدی چه زمانی از راه می رسد."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: