جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 دی 1393     
تمامی محلات منطقه 19 تا سه ماه آینده صاحب سرای محله می شوند

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز ،به گفته شهردار منظقه19 در راستای ساخت و تکمیل 72 مسجد در شهر تهران تا پایان سال، در منطقه 19 که در جنوب شهر واقع است 6 مسجد تا پایان سال ساخته یا نوسازی می شود.

رضا نثاری، شهردار منطقه 19 با بیان این مطلب گفت: منطقه 19 در سال 93 اولین منطقه ای بود که از نظر تخصیص بودجه مقام اول را کسب کرد و تا 37 درصد افزایش بودجه داشت.

وی با بیان اینکه رویکرد ما گسترش خدمات فرهنگی و اجتماعی بدون تعطیل کردن خدمات عمرانی است، افزود: در حال حاضر تنها دو سه منطقه در شهر تهران هستند که دارای اراضی و زمین اند که یکی از این مناطق منطقه 19 است. بنابراین سعی داریم تا پروژه هایی در منطقه تعریف کنیم که موجب رشد و رونق منطقه 19 شود.

نثاری با بیان اینکه 13 محله در منطقه 19 وجود دارد، گفت: دو محله ما سرای محله نداشت و سرای محله یکی از محلات نیز کوچک بود. بنابراین ایجاد سه سرای محله در دستور کار ما قرار گرفت که 2 سرای محله تا پایان سال تحویل شهروندان می شود.

شهردار منطقه 19 خاطرنشان کرد: با تاکید شهردار تهران، ساخت 400 مسجد در دستور کار شهرداری قرار گرفته که قرار است 72 مسجد در سال جاری به بهره برداری برسد، منطقه 19 نیز 6 مسجد در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه منطقه 19 در امر مسجد سازی منطقه برتر اعلام شده افزود: 6 مسجد در حال ساخت و نوسازی است و 24 مسجد نیز قرار است مرمت و ترمیم شود.

نثاری با اشاره به وجود 102 مسجد در منطقه اظهار کرد: بودجه ای برای بهسازی و مناسب سازی مساجد در نظر گرفته شده که تاکنون حدود 50 درصد آن به مساجد پرداخت شده است و مابقی هم تا چند روز آینده پرداخت می شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: