جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 دی 1393     
تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی آرم طرح ترافیک سال 94

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز، مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک گفت : مهلت ثبت ‌نام اینترنتی طرح ترافیک سال 94 تا 12 دی‌ماه تمدید شد.

مصطفی قنبرنژاد در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با اعلام این خبر افزود : کلیه متقاضیان به تا 12 دی ماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام اینترنتی آرم طرح ترافیک سال ۹۴ اقدام نمایند.

وی تصریح کرد : ثبت‌نام آرم طرح ترافیک سال 94 از 16 آذر آغاز و بنا بود  تا 30 آذرماه به اتمام برسد اما به دلیل تعطیلات آخر ماه صفر و حضور گسترده مردم در کربلای معلی و شرکت در مراسم اربعین و عدم موفقیت برخی در شهروندان برای مراجعه ، ثبت‌نام آرم طرح ترافیک سال آینده تا 12 دی ماه تمدید گردید.

وی خطاب به آن دسته از شهروندانی که اطلاعات آنها نیازمند ویرایش دارد ، گفت : کلیه افرادی تا کنون ثبت نام نموده و اطلاعات آنها نیازمند ویرایش است می‌توانند تا 24 ساعت قبل از مهلت پایان ثبت‌نام یعنی 12 دی‌ماه با ورود کد پی گیری و کد ملی مجددا به سامانه ورود پیدا کرده و نسبت به ویرایش کلیه اطلاعات به جزء کد ملی اقدام نمایند .

وی افزود : افرادی که کد ملی آنها ایراد داشته باشد باید ثبت نام را حذف و مجدا ثبت نام نمایند.

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد : کلیه افراد اعم از حقیقی و حقوقی می توانند نسبت به دریافت آرم ثبت نام کنند البته در این پروسه سال گذشته زمان مشخصی برای سهمیه خودروهای عمومی و امدادی اختصاص یافت اما امسال دیگر زمان ثبت نام جداگانه ای برای این افراد اختصاص نیافته و در همین مهلت تعیین شده خودروهای عمومی نیز باید ثبت نام نمایند و چنانچه ثبت نام نکنند به دلیل عدم نصب برچسب با آنهااعمال قانون خواهد شد.

قنبرنژاد افزود : تنها خودروهایی که امکان ورود به طرح ترافیک را در سال آینده دارند ، خودروهای عملیاتی آتش نشانی ، پلاک های نظامی- سیاسی ، تاکسی های پلاک ت ( شهر تهران) با سریال ایران 11-223344 و اتوبوس های شرکت واحد شهر تهران که در محدوده طرح ترافیک سرویس دهی می کنند می توانند بدون برچسب در محدوده طرح تردد نمایند.

وی تصریح کرد : به جز این خودروها مالک هر خودرویی که وارد محدوده طرح ترافیک شود پلاکش از طریق دوربین ها شناسایی و اعمال قانون خواهد شد.

وی همچنین در خصوص ثبت نام آرم روزانه و هفتگی گفت : در صورتی که از سقف تعیین شده برای ثبت نام آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی نگذشته باشد کلیه افراد می توانند در  سامانه ثبت نام و اقدام به دریافت آرم روزانه و هفتگی نمایند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: