جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 دی 1393     
باغات شمال تهران به بوستان تبدیل می شوند

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز ،شهردار منطقه یک گفت: باغات شمال تهران به بوستان عمومی تبدیل می شوند.

 مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک گفت: حفظ و گسترش بوستانهای عمومی و فضاهای سبز شهری از رویکرد و اهداف شهرداریهای مناطق است، بر همین اساس شهرداری منطقه یک تملک باغهای قدیمی و اراضی دارای کاربری فضای سبز را در اولویت دستورالعملهای اجرایی اداره املاک و مستقلات این منطقه قرار داده است.

وی بیان کرد: از سال 91 در حدود 10 باغ به مساحت بیش از 156 هزار و 560 متر مربع به صورت توافقی به ارزش 224 میلیارد تومان جهت احداث بوستان شهری خریداری شده است.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: در سال جاری نیز تملک 6 باغ در برنامه‌های اداره املاک قرار دارد که با اتمام تملک، بیش از 24 هزار و 315 متر مربع به فضاهای سبز عمومی شمال تهران افزوده می‌شود.

یزدانی اظهار داشت: باغ ملک 1و2 وزیری، امیر سلیمانی، خسرو شاهی، سوهانک، زمینهای لشگری، انجیری، آصف، بابک از باغهای تملک شده هستند که امسال نیز تملک باغهای تجریش، فیروزگر، سید میرزا، فرمانفرها، مسیح تهرانی، نعمتی و موارد دیگر در برنامه‌ کاری قراردارد.

وی عنوان کرد: از سال 91 بیش از 63 هزار متر مربع اراضی و باغهایی در قدرالسهم و مالکیت شهرداری به صورت پروژه‌های 70به 30 به ارزش 721 میلیارد ریال قرار گرفته است.

یزدانی خاطر نشان کرد: سرانه فضاهای سبز عمومی در پایان سال 91 به ازای 47/6 متر مربع بوده است که در پایان سال 92 به 48/77 متر مربع هر نفر رسید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: