جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 دی 1393     
ظرفیت‌های محلات غرب تهران در تحقق شهر الکترونیک شناسایی می‌شود

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 از برگزاری سومین جشنواره شکوفا با هدف ارتقای آگاهی عمومی در جهت تحقق زیر ساخت‌های مورد نیاز شهر الکترونیک در سطح منطقه خبر داد.

مسعود خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 با اعلام این خبر گفت: سومین دوره جشنواره شکوفا با هدف توسعه فناوری اطلاعات در محلات و بهبود کیفیت زندگی شهری با استفاده از جذابیت‌های فناوری اطلاعات و تلفیق آن با، باورها و ارزش های اسلامی و ایرانی راه اندازی شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 با اشاره به اینکه جشنواره شکوفا با همکاری مدیران محلات در حال برگزاری بیان کرد: در این راستا جشنواره در 7 رشته از جمله توسعه مهارتهای رایانه ای، رسانه دیجیتال، رباتیک، گرافیک، موبایل،‌وبلاگ،بازی های رایانه ای برگزار می شود.

وی اظهار داشت: بدین منظور با همکاری مدیران محلات منطقه معرفی بخش ها و زمینه‌های مختلف رقابتی جشنواره شکوفا در محلات، ورزشگاه ها، مدارس و دیگر مکان‌های عمومی صورت گرفته و از شهروندان به مشارکت در این عرصه اجتماعی، فرهنگی و هنری دعوت شده است.

معاون شهرداری منطقه تصریح کرد: پس از جمع آوری و داوری آثار، از افراد دارای آثار منتخب با اهدای جوایزی تقدیر به عمل می آید.

خسروی در پایان گفت: لازم به ذکر است، علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام در شاخه مربوطه با مراجعه به نزدیک ترین سرای محله ها از طریق وب سایت shokoofa.ir اقدام کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: