جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 آذر 1393     
افزایش ساعت کار مرکز معاینه فنی بیهقی تا پایان هفته

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز،مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی آرم طرح ترافیک سال 94 گفت: مرکز معاینه فنی بیهقی تا پایان هفته جاری تا ساعت 18 فعال خواهد بود .

ولی الله آذروش با بیان اینکه از ابتدای ثبت نام اینترنتی آرم طرح ترافیک سال 94 مرکز معاینه فنی بیهقی تا ساعت 18 فعالیت دارد، گفت: توجه به اینکه تنها برگه معاینه فنی مراکز مکانیزه شهر تهران در سامانه ثبت نام اینترنتی آرم طرح ترافیک معتبر است، به منظور رفاه حال شهروندان ساعت کار مرکز معاینه فنی بیهقی یک هفته دیگر نیز تا ساعت 18 خواهد بود .

آذروش با اشاره به اینکه در مدت ثبت نام آرم طرح ترافیک میزان مراجعه خودروها به مراکز100 درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: اطلاعات برچسب های معاینه فنی شهر تهران به صورت برخط در سامانه ثبت نام اینترنتی شهرداری تهران ثبت خواهد شد و دیگر نیازی به ثبت مجدد اطلاعات نیست .

به گفته وی شهروندان هم به دلیل افزایش آلودگی هوا و هم به دلیل الزام دریافت طرح ترافیک بر معاینه فنی با همکاری خوبی به مراکز مراجعه کرده اند که قطعا نتیجه این همکاری و رسیدگی به وضعیت ایمنی و آلایندگی خودروها را خود در کاهش آلودگی هوا شاهد خواهند بود .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: