جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 27 آذر 1393     
برگزاری جلسات فصلی با رویکرد کاهش آسیب بحران در منطقه 5

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،رئیس ستادمدیریت بحران شهرداری منطقه 5 از برگزاری جلسه فصلی با حضور اعضای تخصصی در ناحیه 7منطقه 5 خبر داد.

علیرضا حاجی‌حسینی رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 5 با اعلام این خبر گفت: در راستای این جلسه فصلی که راجع به مشکلات موجود در ناحیه و با حضور اداره شهردار ناحیه، سپاه ناحیه، مخابرات، گاز، اورژانس، آتش نشانی، آموزش و پرورش، شورایاری‌ها و معاونت‌ها و راهنمایی و رانندگی و تعامل مسئولان ناحیه و به منظور رفع مشکلات موجود برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به مصوبه، آموزش و پرورش که در خصوص مقاوم سازی مدارس به ستاد بحران منطقه و ناحیه اعلام شده، نقشه نقاط ضعف قوت در اختیار ناحیه و سازمان‌های تخصصی قرار گرفته تا نقاط بحران زایی به طور کامل شناسایی شود و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 5 تاکید کرد:‌مرکز درمانی سطح ناحیه مورد شناسایی قرار گرفته و همچنین مسئولان  امر تعامل با سازمان‌های تخصصی در جهت رفع مشکلات اعلام آمادگی کردند.

وی خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است نقاط خطر آفرین بحران توسط سازمان‌های تخصصی آن‌ها اعلام و تلاش در جهت کاهش خسارت‌های منطقه انجام شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: