جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 آذر 1393     
کارت قرمز جدید برای نتانیاهو

تسنیم:رهبر حزب کار اسرائیل درپی انتشار گزارش اقتصادی جدید از وضعیت نابسامان شهرک‌نشینان اسرائیلی انگشت انتقاد را به سوی نخست‌وزیر این رژیم گرفت.

به گزارش جروزالم پست، گزارش اقتصادی مرکز تائوب در اسرائیل و مشخص شدن وضعیت نابسامان بیش از 1.6 میلیون شهرک‌نشین، اسحاق هرزوگ، رهبر حزب کار با انتقاد شدید از سیاستهای بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم وی را مسئول وضعیت بد اقتصادی اسرائیل دانست.

طبق  این گزارش شهرک‌نشینان اسرائیلی از لحاظ اقتصادی در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برند و بیشترین فشار اقتصادی به شهرک‌نشینان هزینه بالای مسکن است.

هرزوگ درهمین ارتباط گفت:  گزارش مرکز تائوب یک کارت قرمز برای نتانیاهو بود که باعث قرار گرفتن اسرائیل در این وضعیت نامناسب شده است.

وی در ادامه گفت: سیاستهای نتانیاهو باعث شد اسرائیلی‌ها هر روز تنها برای بقا تلاش کنند و به عنوان یک اقتصاد دان هرگز نتوانست به قول‌های انتخاباتی خود مبنی بر رسیدگی به  طبقه متوسط و ضعیف اسرائیل عمل کند.

رهبر حزب کار تاکید کرد برای بهبود اقتصادی نتانیاهو باید از قدرت کنار گذاشته شود. به اعتقاد وی با کناره‌گیری نتانیاهو، اولویت‌های جدیدی برای خارج کردن اسرائیل از این بحران اجتماعی- اقتصادی تعریف خواهد شد.

طبق گزارش اقتصادی منتشر شده از 8 میلیون اسرائیلی بیش از 1.6 میلیون نفر دارای وضعیت مناسب اقتصادی نبوده و فقیر به شمار می‌روند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: