جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 آذر 1393     
جشنواره تسنیم فرصتی برای فعالان خانه‌های تسنیم در 374 محله شهر تهران است

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: جشنواره تسنیم فرصتی برای فعالان خانه‌های تسنیم در 374 محله شهر تهران است.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین میثم امرودی با بیان اینکه این جشنواره فرصتی است تا افرادی که در خانه‌های تسنیم فعالیت می‌کنند و نمودی از کارها و برنامه‌های خود را در سطح جشنواره ببینند، افزود: تسنیم از جشنواره‌هایی است که مخاطبان زیادی در شهر تهران دارد، از این رو امسال در کنار بخش بهترین‌ها از دوریختنی‌ها و نمایشگاه عکس، برنامه‌های دیگری هم به این جشنواره افزوده شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه امسال مسابقه‌هایی در این جشنواره برگزار می‌شود که مختص بانوان خواهد بود، یادآور شد: شهرداری تهران تلاش می‌کند با توجه به نظرات فعالان خانه‌های تسنیم، این جشنواره را هر چه بهتر و با توجه به علایق بانوان شهر تهران برگزار کند.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین امرودی با اعلام اینکه روسای خانه‌های تسنیم روزهای 18 و 19 آذر ماه در اردوی جهادی قم شرکت کردند، گفت: در این اردوی جهادی تلاش شد، همفکری گسترده‌ای برای ارتقاء سطح فعالیت‌های خانه‌های تسنیم صورت پذیرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: خانه‌های تسنیم محلی مختص خانم‌هاست که در سطح 374 محله سطح شهر تهران، دور هم جمع می‌شوند و کارهایی که با ذائقه، نیازها و توانمندی‌های آنها متناسب است، انجام می‌دهند. برگزاری اردو، کلاس‌های هنری، کلاس‌های قرآن و ... بخشی از این فعالیت‌هاست.

بر پایه این گزارش، اداره‌ کل امور بانوان شهرداری تهران با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی–ایرانی در جهت الگوسازی پوشش مناسب اجتماعی بانوان شهر تهران، فراخوان نخستین دوره جشنواره مد و پوشش اسلامی ایرانی را در قالب بخش خلاقیت‌های فرهنگی هنری سومین جشنواره تسنیم منتشر کرده است.

نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره «مد و پوشش اسلامی-ایرانی» در کنار نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره «بهترین‌ها از دورریختنی‌ها» و نمایشگاه آثار برگزیده مسابقه عکس زن، شهر، فعالیت با پوشش اسلامی ایرانی از 9 تا 15 دی ماه 1393 در محل برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: