جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 آذر 1393     
انجام بیش از 27 هزار متر مربع پیاده رو سازی در منطقه 7

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 7 از انجام بیش از 27 هزار متر مربع پیاده رو سازی در 8 ماهه اول سال به منظور بهبود سیمای ظاهری شهر و رفاه حال شهروندان خبر داد .

شهرام شفیعی با اعلام این مطلب افزود: اصلاح مسیرهای پیاده رو در این منطقه به صورت مستمر و در جهت افزایش ایمنی تردد شهروندان صورت می گیرد.

وی با اشاره به لزوم اصلاح مسیر های پیاده رو سازی منطقه با استفاده از روش های نوین و استانداردهای روز دنیا، تصریح کرد: با توجه به رشد فزاینده ترافیک و نیاز به محیط‌های امن برای تردد افراد پیاده طرح بهسازی و مناسب‌‌سازی پیاده‌روها به عنوان یکی از راه‌های کنترل ترافیک در منطقه  در دستور کار این معاونت قرار دارد.

به گفته معاون شهردار منطقه 7 پیاده‌رو‌ها به عنوان اصلی‌ترین و محوری‌ترین اماکن ترددکنندگان پیاده مورد توجه و نگاه جدی قرار دارد.

شفیعی خاطرنشان کرد: انجام دو هزار و 500 تن لکه گیری آسفالت، یکهزار و 500 تن مرمت نوار حفاری، 4هزار تن روکش مکانیزه و دستی آسفالت، 7هزار مترطول کانیو جانبی، 3هزار متر طول کانیو کتابی و 10 هزار متر طول نهر سرپوشیده از جمله دیگر اقداماتی است که توسط معاونت فنی و عمران منطقه انجام شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: