جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 آذر 1393     
تصادف مرگبار در بزرگراه همت

ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادفات مرگبار میان یک دستگاه سواری پراید با پژو 206 خبر داد.

سیدجلال ملکی در این باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه رانندگی در ساعت 9:58 صبح امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت نرسیده به پل کن، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که تصادف میان یک دستگاه سواری پژو 206 و پراید رخ داده و سواری پژو در هنگام حرکت به شدت با پراید برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه موجب محبوس شدن راننده و سرنشین سواری پراید که دو خانم بودند، شد، گفت: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص و قطع برق خودرو، اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و بعد از برش کابین این دو زن را خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند که آنان بعد از بررسی علائم حیاتی، مرگ یکی از آنان را به علت شدت جراحات وارده تایید و اعلام کردند.

ملکی افزود: راننده 206 و دیگر سرنشین پراید نیز برای انتقال به مراکز درمانی در اختیار مراکز اورژانس قرار گرفتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد، اظهار کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل، در ساعت 10:35 به عملیات خود خاتمه دادند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: