جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 آذر 1393     
اصلاحات دفترچه کنکور دکتری/ جدول

مهر: مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به ثبت نام 140 هزار نفر در کنکور دکتری 94 گفت: به داوطلبان توصیه می شود زودتر مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

دکتر حسین توکلی افزود: 140 هزار و 64 تاکنون در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 94 ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود تا ساعت 24 روز چهارشنبه 26 آذرماه که آخرین مهلت ثبت نام است این تعداد افزایش یابد.

وی افزود: به داوطلبان توصیه می شود که هر چه زودتر نسبت به ثبت نام اقدام کنند. مهلت داده شده تمدید نمی شود.

توکلی یادآور شد: اصلاحات دفترچه کنکور دکتری سال 94 اعلام شده است و داوطلبان پیش از این تکمیل تقاضانامه ثبت نام باید به این اصلاحات توجه کنند.

جدول اصلاحات دفترچه کنکور دکتری سال 94

گروه کد نام رشته امتحانی مورد و یا موارد اصلاح شده
علوم انسانی 2108 تاریخ - تاریخ ایران بعد از اسلام عنوان صحیح رشته شماره 5 "تاریخ اثنی عشری" است.
علوم انسانی 2109 تاریخ - تاریخ ایران قبل از اسلام مجموعه دروس تخصصی در سطح کارشناسی به شرح زیر اصلاح می شود: تاریخ ایران از آغاز تا هخامنشیان
علوم انسانی 2121 فلسفه عنوان صحیح رشته شماره 4 "فلسفه اخلاق تطبیقی" است.
علوم انسانی 2122 فلسفه تعلیم و تربیت فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد کلیه گرایش های رشته مشاوره نیز می توانند در این رشته امتحانی ثبت نام و شرکت کنند.
علوم انسانی 2123 برنامه ریزی درسی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد کلیه گرایش های رشته مشاوره نیز می توانند در این رشته امتحانی ثبت نام و شرکت کنند.
علوم انسانی 2124 مدیریت آموزشی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد کلیه گرایش های رشته مشاوره نیز می توانند در این رشته امتحانی ثبت نام و شرکت کنند.
علوم انسانی 2125 روانشناسی تربیتی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد کلیه گرایش های رشته مشاوره نیز می توانند در این رشته امتحانی ثبت نام و شرکت کنند.
علوم انسانی 2126 تکنولوژی آموزشی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد کلیه گرایش های رشته مشاوره نیز می توانند در این رشته امتحانی ثبت نام و شرکت کنند.
علوم انسانی 2139 الهیات - فقه و مبانی حقوق اسلامی رشته فقه و حقوق خصوصی به عنوان رشته 6 به مجموعه رشته های این رشته امتحانی اضافه شده است.
علوم انسانی 2141 الهیات - تاریخ و تمدن اسلامی عنوان صحیح رشته امتحانی و همچنین رشته تحصیلی این رشته امتحانی الهیات - تاریخ و تمدن ملل اسلامی است.
علوم پایه 2223 علوم جانوری - فیزیولوژی جانوری مجموعه دروس تخصصی در سطح کارشناسی به شرح زیر اصلاح می شود: فیزیولوژی اندام ها، بیوشیمی، زیست شناسی سلولی و مولکولی
فنی مهندسی 2360 مهندسی شیمی عنوان صحیح گرایش رشته مهندسی شیمی "تمام گرایش ها به جز گرایش های مهندسی پلیمر، بیوتکنولوژی و محیط زیست" است.
دامپزشکی 2710 بهداشت آبزیان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد بهداشت آبزیان نیز می توانند در این رشته امتحانی ثبت نام و شرکت کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: