جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 آذر 1393     
مسلمان به پرسپولیس نزدیک شد؟

مهر: کشمکش درباره جذب محسن مسلمان میان استقلال و پرسپولیس ادامه دارد و با توجه به اینکه تیموریان مبحث عدم تعویضش با مسلمان را نپذیرفت، قرارداد داخلی مسلمان با استقلال همچنان بی اعتبار است و هنوز راه به جایی نبرده است .

در آنسوی لیگ، پرسپولیس که حتی مدیر عاملی برای تنظیم یک نامه هم ندارد با تلاش‌های درخشان می کوشد تا مسلمان که در لیست مازاد گل محمدی قرار دارد را به پرسپولیس نزدیک کند . در این رابطه با خبر شدیم حمید درخشان مذاکراتی با مسلمان و ذوب آهن داشته و می کوشد به سرعت شرایط را برای حضور مسلمان در این تیم مهیا کند و ظاهرا به نتایج مثبتی هم دست پیدا کرده و البته منتظر تعیین و تکلیف مدیرعامل پرسپولیس است تا عملا پنجره زمستانی برای پرسپولیس را باز کند و البته بدون مدیرعامل عملا و با وجود مذاکرات مثبت قبلی از حریف خود که هم نامه نگاری رسمی کرده و هم مدیرانش دیداری داشته اند و هم قرارداد داخلی به امضا رسانده عقب است.

با این حال باید تاکید کرد مسلمان به پرسپولیس نزدیک شده است و اگر ظرف امروز و فردا تکلیف مدیریت این باشگاه مشخص شود بعید نیست که این بازیکن دوباره عکسهایی را که با پیراهن قرمز و با نشان دادن عدد شش داشت، مجددا در فضای مجازی منتشر کند! باید دید پرسپولیس می تواند شرایط را به سود خودش عوض کند؟




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: