جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 آذر 1393     
60درصد ناوگان اتوبوسراني بجنورد فرسوده است

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز،مديرعامل سازمان اتوبوسراني بجنورد با اعلام اين كه هم اكنون 110 دستگاه اتوبوس در اين شهر در حال تردد هستند، گفت: از اين تعداد، 70 اتوبوس در سطح شهر فعالیت می‌کنند و علاوه بر آن، 40 اتوبوس متعلق به بخش خصوصي نیز در خطوط منتهي به دانشگاه بجنورد در حال فعاليت هستند.

رياحي افزود: با توجه به اين كه ميانگين عمر اتوبوس‌هاي ناوگان اتوبوسراني بجنورد 7 سال و نيم است، عملاً 60 درصد از اتوبوس‌هاي در حال فعاليت، فرسوده و از رده خارج هستند ولي به دليل كمبود اتوبوس، همچنان مجبور به استفاده از آن‌ها هستيم.

وي با اشاره به اين كه بر اساس نيازسنجي به عمل آمده در 12 خط اتوبوسراني بجنورد به 100 دستگاه اتوبوس نياز داريم، اظهار كرد: براي تغيير در حمل و نقل عمومي بايد گام به گام عمل نماييم و به این منظور مطالعات اوليه و مقدمات اجرايي احداث دو خط بي‌آرتي در این شهر را انجام داده‌ايم.

مديرعامل اتوبوسراني بجنورد در پايان با تأكيد بر اين كه سال آینده، راه‌اندازي دو خط بي‌آرتي شمال به جنوب شهر و شرق به غرب شهر را آغاز خواهيم كرد، خاطرنشان كرد: همچنين در سال 94 نسبت به خريداري اتوبوس‌هاي جديد براي ناوگان اتوبوسراني بجنورد اقدام خواهيم نمود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: