جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 آذر 1393     
تردد موتوسیکلتهای بنزینی در تهران محدود می‌شود

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهرداری نیوز،تردد موتوسیکلتهای بنزینی در مناطقی از تهران که آلودگی هوای بیشتری دارد و زمینه انباشت و تولید آلاینده در آنها بالاست، در آینده محدود خواهد شد.

مهندس جعفر هاشمی تشکری، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ایجاد محدودیتهایی برای رفت و آمد موتورهای بنزینی در تهران در آینده خبر داد و گفت: به تدریج محدودیتهایی را برای تردد موتوسیکلتهای بنزینی که آلاینده هستند اعمال خواهد شد.

وی در خصوص طرح جایگزینی موتورسیکلتهای برقی به جای بنزینی افزود: عده‌ای فکر می‌کردند که شهرداری می‌خواهد موتورهای برقی را به مردم بفروشد، در صورتی که اینگونه نیست و شهرداری تهران برای جایگزینی موتورهای برقی با موتورهای بنزینی تنها نقش تسهیلگر را بر عهده دارد و خدمات پس از فروش و ضمانتهای لازم را مردم باید از شرکتهایی که عرضه کننده این موتورها هستند درخواست کنند.

هاشمی تشکری در ادامه تصریح کرد: با توجه به زمینه‌های فراهم شده، باید در موتورسیکلتها احتراق داخلی به سمت الکتریکی برود و ما در آینده تردد موتوسیکلتهای بنزینی را در مناطقی از تهران که آلودگی هوای بیشتری دارند یا تردد بیشتری آنجا وجود دارد و زمینه انباشت و تولید آلاینده در آنها بالاست، محدود خواهیم کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره زمان دقیق راه اندازی ایستگاههای شارژ موتورهای برقی در تهران گفت: نخستین سری موتورهای برقی که خریداری شود شهرداری ایستگاههای شارژ رایگان را در منطقه ١٢ راه اندازی می‌کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: