جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 آذر 1393     
اعزام روزانه 500 دستگاه اتوبوس به مرز مهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران گفت: روزانه از تهران 500 دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام می‌کنیم.

محمدرضا حاجی بیگی با اشاره به اینکه شهرداری تهران از هفت روز گذشته 500 دستگاه اتوبوس بین شهری برای ارائه خدمات رایگان به زائران حسینی در خاک عراق مستقر کرده است، افزود: به علت حجم بالای مسافر در سه مرز مهران، چزابه و شلمچه با هماهنگی وزارت راه، روزانه 500 دستگاه اتوبوس نیز از پایانه‌ها برای جابه‌جایی مسافران به شهرهای مرزی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه جابه‌جایی مسافران از خاک عراق تا مرز برعهده اتوبوس‌های شهرداری است، گفت: مسافران بعد از ورود به کشور، به وسیله اتوبوس‌های شهری که وزارت کشور نسبت به هماهنگی آنها اقدام کرده است، به شهرهای مرزی منتقل شده و از آنجا نیز با اتوبوس‌های شهرداری تهران به شهرهای دیگر منتقل می‌شوند.

حاجی‌بیگی درپاسخ به این سوال که مسافران از مرز تا شهرهای مرزی سرگردان هستند، گفت: وزارت کشور نسبت به ساماندهی این اتوبوس‌ها اقدام می‌کند اما در صورت لزوم شهرداری تهران آماده است 100 دستگاه اتوبوس به این خط تزریق کند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران با بیان اینکه شب گذشته اوضاع مرز مهران به دلیل حجم بالای مسافر مطلوب نبود، گفت: البته این وضعیت بهبود یافته و پیک مسافر امروز و فردا خواهد بود و بعد از آن نیز مشکلات کاهش خواهد یافت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: