جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 آذر 1393     
آماده باش کامل منطقه 7 همزمان با شروع فصل بارش

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 تهران از آماده باش کامل ستاد برف روبی منطقه در سر تا سر محدوده خبر داد.

مهران احمدی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 تهران با اعلام این خبر افزود: منطقه 7 با آمادگی کامل در برابر بارش برف و امکان یخ زدگی معابر به استقبال فصل زمستان می‌رود و با برنامه ریزی‌های انجام شده مشکلی در خصوص برف‌روبی نخواهیم داشت. 

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه منطقه 7 قلب پایتخت واقع شده و همچنین تمرکز مراکز تجاری،اداری، آموزشی و فرهنگی و به دنبال آن وجود حجم تردد وسیعی از شهروندان تهران در این منطقه سبب شده تا حوزه معاونت امور شهری و فضای سبز اقدام به اجرای تمهیدات ویژه ای نظیر بررسی و شناسایی نقاط خاص منطقه برای قرار دادن مخازن شن و جانمایی آنها در حاشیه معابر انجام دهد.

نگهبان در ادامه به دیگر اقدامات منطقه و استقرار تجهیزات لازم و ماشین‌آلات سنگین در زمینه برف روبی اشاره کرد و گفت: در ایام بارش نزولات جوی، با آمادگی کامل به خدمت رسانی بهینه و سریع به شهروندان پرداخته و ساماندهی مسیر تردد آنها در سطح معابر منطقه در اولویت برنامه‌ها قرار می‌گیرد. 

وی در پایان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات مناسب به شهروندان و جلوگیری از هر گونه مشکلات ناشی از لغزندگی معابر پیش‌بینی شده است. 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: