جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 20 آذر 1393     
آماده‌باش 23 آمبولانس در "مهران"

ایسنا: دکتر علی دل‌پیشه در نشست هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام به‌ منظور بررسی خدمات دانشگاه به زائران اربعین حسینی در استان اظهارکرد: خدماتی که در استان ایلام و خصوصاً در مرز مهران به‌عنوان یکی از مهمترین مرزهای زمینی کشور ارائه می‌شود، مطلوب و شایسته تقدیر است.

وی تصریح‌کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام اهتمام ویژه‌ای در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در قالب گروه‌های پزشکی، چادرهای سلامت و مراکز و پایگاه‌های پزشکی امدادی به زائران دارد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام افزود: با وجود ورود خیل بالای جمعیت و شمار گسترده زائران به استان ایلام از همان لحظه ورود به استان تا مرز بین‌المللی مهران مورد پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار خواهند گرفت.

وی گفت: با استقرار 20 دستگاه آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس اتوبوسی در شهرستان مهران برای خدمت‌رسانی به زائران در حال آماده‌باش کامل قرار دارند.

دل پیشه ادامه داد: دو دستگاه چادر سلامت با حضور گروه پزشکی و نیروی پرستاری در پایانه مرزی مهران به ارائه خدماتی همچون کنترل فشارخون، قند خون به‌صورت رایگان خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه در تلاشیم که خدمات مطلوب و مورد رضایت زائران را ارائه کنیم، افزود: انجام مراقبت‌های سندرومیک، شناسایی موارد حاد تنفسی، کنترل بهداشتی آب‌های آشامیدنی، بازدید از اماکن عرضه‌کننده موادغذایی، آموزش و اطلاع‌رسانی در زمینهٔ بهداشت فردی، جلوگیری از بروز بیماری‌های ناشی از آب و غذا، انجام مراقبت‌های سرپایی از جمله اقدامات و خدماتی بوده‌اند که ارائه‌شده و در تا رجعت زائران اباعبدالله الحسین (ع) به کشور تداوم خواهد یافت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: