جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 20 آذر 1393     
هشدارعجيب درخشان به بازيکنان!

نود: در آغاز فصل نقل و انتقالات که به تنهايي استرس‌هاي فراواني به همراه دارد، بازداشت سياسي و جيب خالي پرسپوليسي‌ها باعث شده تا حميد درخشان چندان تمرکزي روي مسائل فني نداشته باشد. موضوعي که در مورد بازيکنان نيز صادق است، به طوري که اکثر بازيکنان در تمرينات اخير بابت دريافت مطالبات خود ابراز نگراني کرده‌اند.

اين در شرايطي است که پرسپوليس با شکست مقابل نفت تهران در ليگ و ذوب‌آهن در جام حذفي شرايط مناسبي ندارد و براي حضور در جمع ساير مدعيان ليگ نياز به هر 3 امتياز بازي فردا دارد. از طرفي اتفاقات عجيب و غريبي که براي پرسپوليس پس از برد داربي رخ داد باعث شده تا درخشان حسابي محافظه‌کار شود و براي کنترل بازيکنانش در اين برهه حساس از فصل دقت نظر بيشتري به خرج دهد.

از اين رو سرمربي پرسپوليس در نظر دارد تا با مهار هر گونه حاشيه پيرامون تيمش شرايط سرخپوشان را براي بازي فردا مقابل فولاد خوزستان را به حد استاندارد و ايده‌آل برساند. حتي شنيده مي‌شود که درخشان از شاگردانش خواسته تا به جاي مصاحبه کردن و اظهارنظرهاي همواره دردسرساز بيشتر تمرکز خود را روي بازي با فولاد متمرکز کنند تا مبادا اسير حاشيه شوند.

به اعتقاد سرمربي پرسپوليس انجام مصاحبه در فضاي کنوني چيزي جز حاشيه ندارد و بازيکنان بهتر است براي دور ماندن از هرگونه حاشيه کمتر مقابل اهالي رسانه آفتابي شوند. حتي در يکي، دو روز گذشته برخي بازيکنان اعلام کرده‌اند که درخشان آنها را ممنوع‌المصاحبه کرده است. البته اين موضوع در مورد بازيکنان باتجربه تيم نظير نوري صدق نمي‌کند. چرا که مي‌توان مصاحبه‌هاي اين هافبک آماده اين روزهاي پرسپوليس را در اکثر خبرگزاري‌ها ديد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: