جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 20 آذر 1393     
بهره‌برداری دارالقرآن جنوب غرب پایتخت در بهمن ماه سال 93

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18، از بهره‌برداری و افتتاح دارالقرآن در بهمن ماه سال 93 خبر داد.

رحیم محمدنژاد، مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 گفت: بهره‌برداری و افتتاح ساختمان دارالقرآن منطقه 18 نیمه دوم سال 93 در دستور کار اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش سرانه‌های آموزش قرآن و نهج‌البلاغه و توجه به آموزه‌های مذهبی، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در منطقه 18 در دست اجرا است.

محمدنژاد اظهار داشت: در این طرح معاونت فنی و عمران، معاونت اجتماعی و فرهنگی،‌ اداره فرهنگی منطقه 18 به منظور بهره‌برداری و افتتاح ساختمان دارالقرآن در این منطقه مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: بهره‌برداری و افتتاح ساختمان دارالقرآن در بهمن ماه سال 93، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی قرآن و نهج‌البلاغه، برپایی محافل انس با قرآن از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: توسعه سرانه‌های خانگی آموزش قرآن، افزایش جلسات قرآن در منازل شهروندان، برگزاری بزرگ‌ترین محافل انس با قرآن تهران از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: