جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 20 آذر 1393     
برگزاری جشنواره غذاهای گیاهی در غرب تهران

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 5 همزمان با روز جهانی غذا جشنوار غذاهای گیاهی با هدف اشاعه فرهنگ تولید و مصرف فرآورده‌های گیاهی در غرب تهران خبر داد.

رضا مددی معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 5 با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در آستانه شب یلدا در 3 مرکز مشاوره گل و گیاه در شهرداری منطقه 5 برگزار می شود و  در این جشنواره انواع غذاهای سالم و گیاهی به همراه دستور پخت آنها ارائه خواهد شد.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه در ادامه با اشاره به شیوع بیماری‌های ناشی از مصرف غذاهای فست فود بیان کرد: در این خصوص با توجه به تاثیر گذاری غذاهای گیاهی این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ استفاده از غذاهای سالم گیاهی ارتقای سلامت جسمی درغرب تهران برگزار می شود.

مددی ، در پایان گفت: ترویج فرهنگ سازی، اطلاع رسانی ، هم اندیشی و تبادل دستاوردهای تولید مرتبط با گیاه از دیگر اهداف این جشنواره است.

لازم به ذکر است جشنواره در روزهای 24 و 25 و 13 غذاهای گیاهی تا 25 آذر ماه در مراکز آموزش و مشاوره گل و گیاه برگزار می شود و همزمان جشنواره شیرینی خانگی نیز در برنامه  پیش بینی شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: