جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 20 آذر 1393     
لحظه شهادت وزیرفلسطینی/تصاویر

ابنا: «زیاد ابوعین» عضو شورای انقلابی جنبش فتح ظهر امروز در جریان درگیری‌های خونین با نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در روستای ترمسعیا واقع در شمال رام الله به شهادت رسید.
 

«غسان دغلس» مسئول پرونده شهرک سازی گفت: در جریان تظاهرات فلسطینیان علیه شهرک سازی در این روستا، درگیری‌های خونینی میان نظامیان صهیونیست و فلسطینیان رخ داد.

وی افزود: در جریان این درگیری‌ها ابوعین به شدت زخمی شد و به بیمارستان منتقل گردید و در میانه راه به شهادت رسید.

زیاد ابوعین که مسئول پرونده شهرک‌های صهیونیستی و مقابله با شهرک سازی‌های این رژیم در تشکیلات خودگردان فلسطین بود، لحظاتی پیش از شهادت در گفتگو با خبرنگاران ارتش رژیم صهیونیستی را «ارتش تروریستی» توصیف کرد.

وی پس از یورش نظامیان اسرائیلی به تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینی‌ها در منطقه ترمسعیا در غرب رام الله به خبرنگاران گفت: آن‌ها به ما حمله می‌کنند. آنچه شما شاهد آن هستیم تروریسم اشغالگران است. ارتش اسرائیل ارتش تروریستی است که در حق ملت فلسطین جنایت‌های تروریستی مرتکب می‌شود.

ابوعین افزود: ما به این زمین‌های فلسطینی آمده‌ایم تا شاخه‌های زیتون بکاریم، اما آن‌ها به ما حمله کردند. ما حتی به طرف آن‌ها سنگ هم پرتاب نکردیم، اما ارتش اشغالگران به سرکوب و جنایت‌های تروریستی علیه ملت فلسطین ادامه می‌دهد.

جنبش حماس شهادت زیاد ابو عین را تسلیت گفت و خواستار توقف همکاری‌های امنیتی و مذاکرات سازش با رژیم اشغالگر قدس شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: