جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 آذر 1393     
در اجرای طرح«آسمان آبی،زمین پاک» آماده همکاری با شهرداری تهران هستیم

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اجرای کمپین آسمان آبی، زمین پاک از سوی شهرداری تهران گفت: در اجرای این طرح دستان شهرداری تهران را به گرمی می فشاریم.

معصومه ابتکار  با اشاره به اینکه اجرای طرح آسمان آبی، زمین پاک با دو محور انضباط ترافیکی و تفکیک زباله از مبدا گامی موثر در حفاظت محیط زیست در حوزه شهری است، گفت: به طور قطع شهروندان نقش موثری در حفاظت و حراست از محیط زیست دارند. اینکه در این طرح نیز مشارکت مردمی به طور صد درصدی مورد توجه قرار گرفته موفقیت طرح را رقم خواهد زد .

وی با تاکید بر اینکه افزایش تردد خودرو و به تبع آن افزایش ترافیک، آلودگی هوا و آلودگی صوتی را در شهرها به خصوص کلانشهر تهران افزایش داده است، اظهارکرد: با اجرای طرح انضباط ترافیکی و در کنار آن توسعه حمل و نقل عمومی و ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به طور قطع وضعیت آلودگی صوتی و آلودگی هوا در کلانشهر تهران تغییر خواهد کرد .

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه در موضوع مدیریت پسماند به جز وظایفی که برعهده شهرداری هاست، قطعا همکاری و مشارکت شهروندان نقش موثری دارد،تصریح کرد: هر اقدامی که شهرداری برای جلب مشارکت شهروندان انجام دهد بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای این طرح با شهرداری تهران همکاری خواهیم کرد، گفت : اقدام ارزشمند شهرداری پایتخت جای تقدیر دارد. قطعا سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل محیط زیست استان تهران در اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی و ارتقا فرهنگ محیط زیست شهروندان با شهرداری تهران همکاری خواهد کرد.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: