جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 آذر 1393     
پیشرفت فیزیکی 85 درصدی نمایشگاه گل و گیاه خاوران

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 15، از پیشرفت فیزیکی 85 درصدی نمایشگاه گل و گیاه خاوران خبر داد.

 رحمان پارسا معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 15 گفت: احداث و راه‌اندازی نمایشگاه گل و گیاه خاوران در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 15 قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح در حال حاضر در مرحله پیشرفت فیزیکی 85 درصدی است و به منظور افزایش پویایی، چشم‌اندازهای بصری و لذت بصری، ارتقای سلامت ورفاه حال شهروندان در منطقه 15 در دست اجرا  است.

پارسا اظهار داشت: در این طرح معاونت امور شهری و فضای سبز، اداره ساماندهی منطقه 15، شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران به منظور احداث نمایشگاه گل و گیاه خاوران مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح  افزود: احداث نخستین نمایشگاه دائمی گل و گیاه خاوران با پیشرفت فیزیکی 85 درصدی، راه‌اندازی سایت نمایشگاهی، نمایش انواع گونه‌های گل و گیاه، اشتغالزایی، ظرفیت سازی در زمینه اقتصادی از اقدامات اجرایی این طرح است.

پارسا خاطرنشان کرد: احداث بازار گل و گیاه سنتی امام رضا (ع) در آینده‌ای نزدیک، ساماندهی و انتقال مشاغل الاینده و مزاحم به خارج  از بافت مسکونی، احداث سرانه‌های فضای سبز در معابر ، محورهای اصلی و بزرگراه‌ها، احداث بسته ها و فرش‌های گل در حاشیه بزرگراه‌ها از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: