جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 آذر 1393     
افزایش دو برابر شهرداران مدارس در سال93

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران از افزایش دو برابری شهرداران مدارس در سال 93 خبر داد.

 ابوالفضل رفیع مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره طرح شهردار مدرسه و پیشینه 20 ساله آن افزود:‌ این طرح در صدد آشنایی بیشتر شهروندان با موضوعاتی نظیر فرهنگ شهروندی، ترافیک، پسماند، بحران و مسائل اجتماعی و در نتیجه کاهش بسیاری از چالش‌های امروز شهر است.

وی به افزایش دو برابری شهرداران مدارس از 220شهردار به 440 مورد در سال جاری اشاره کرد و گفت: هر چند انتخاب شهرداران مدارس با معرفی شهرداران جدید پیش از ماه محرم و در دومین ماه سال تحصیلی به انجام رسید اما تنفیذ رسمی شهرداران پس از پایان ماه صفر اجرا خواهد شد.

قائم مقام اداره کل آموزشهای شهروندی برنامه ریزی تا شعاع 500 متری مدارس را از  جمله اختیارات شهرداران مدارس و معاونین آنان عنوان کرد و اظهار داشت: تخصیص اعتبار در قالب تن‌خواه و جهت خرید اقلام مورد نیاز شهرداری پس از تایید مدیر مدرسه و نیز تهیه بخشی از امکانات مورد نیاز از دیگر برنامه‌های شهرداری برای شهرداران مدرسه است.

رفیع از شهرداران مدارس به عنوان دید بانان شهر یاد کرد و افزود: دیدار شهرداران مدارس با شهرداران مناطق از دیگر مصوبات شهردار مدرسه است که اجرای نمودن آن گام موثری جهت آشنایی بیشتر شهروندان با وظایف مدیریتی شهری و نیز توجه بیشتر مدیران به مشکلات شهروندان خواهد بود.

وی در ادامه به پیشینه طرح شهردار مدرسه و کسب جوایز ویژه این طرح در دنیا اشاره کرد و اظهار داشت: ارائه طرح‌های موثر از سوی شهرداران مدارس در مدت برگزاری چندین ساله این طرح بیان گر اثر بخشی آن بوده است.

قائم مقام اداره کل آموزش‌های شهروندی تهیه دفترچه گزارش عملکرد جهت درج مصوبات جلسات هفتگی با معاونین و گروه‌های مختلف را از دیگر بخش‌های اجرای طرح دانست و خاطر نشان کرد: ارائه جوایز به بهترین گزارش و نیز عملیاتی نمودن طرح‌های اجرایی از دیگر اقدامات شهرداری تهران برای شهرداران مدارس است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: