جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 آذر 1393     
شکسته بندی با نور فرابنفش/عکس

ایسنا: چسب «باندیک» مایعی است که مانند یک دستگاه جوشکاری، اشیاء پلاستیکی را در عرض چهار ثانیه به هم می‌چسباند، اما محکم شدن چسب تنها با تاباندن نور فرابنفش روی محل چسبانده شده صورت می‌گیرد.

محتوای بسته‌بندی «باندیک» شامل دو پد تمیزکننده گرد و غبار، قلم باندیک و یک کارتریج چسب مایع است. باندیک این قابلیت را دارد که عملیات خشک شدن چسب در زمان دلخواه شما صورت بگیرد.


 
روش استفاده از این محصول بدین شکل است که ابتدا محل مورد نظر را با استفاده از پد ویژه باندیک از گرد و غبار تمیز کرده، سپس چراغ ال‌ای‌دی باندیک را فعال کرده و با استفاده از سر سوزنی شکل قلم باندیک نقطه مورد نظر را چسب‌کاری می‌کنیم. پس از اینکه تکه‌های جدا شده را به درستی در جای خود مستقر کردیم با چراغ باندیک نور فرابنفش را روی محل چسبانده شده می‌گیریم.

پس از چهار ثانیه چسب مایع به خوبی سفت شده و می‌توانید شی آسیب‌دیده را مانند سابق مورد استفاده قرار دهید.

از این محصول برای چسباندن اشیایی از جنس چوب، فایبرگلاس، پلاستیک و آهن می‌توان استفاده کرد. باندیک را می‌توان برای پرکردن قسمت‌های تحلیل رفته برخی اشیاء مانند کابل‌های یو اس بی نیز استفاده کرد، بدین شکل که پس از چسب‌کاری قسمت مورد نظر را با استفاده از سوهان به شکل دلخواه درآورده، آن را رنگ کرده و واکس بزنیم.

بسته کامل باندیک را می توان با قیمت 22 دلار آمریکا خریداری کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: