جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 آذر 1393     
پایان آذر ماه آخرین مهلت ثبت نام آرم طرح ترافیک 94

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،مدیرواحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک با توجه به آغاز ثبت نام اینترنتی آرم طرح ترافیک گفت : متقاضیان آرم طرح ترافیک از ۱۶ آذر تا پایان آذر ماه فرصت دارند تا از طریق سایت www.tehran.ir  نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام کنند.

مصطفی قنبرنژاد در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز،افزود : کلیه متقاضیان به مدت دو هفته و تا پایان سی ام آذرماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام اینترنتی آرم طرح ترافیک سال ۹۴ اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه تمامی مراحل ثبت نام مانند سالهای گذشته است، تصریح کرد : کلیه مراحل ثبت نام دریافت آرم طرح ترافیک 94 نیز اینترنتی است به همین منظور از متقاضیان در خواست می‌شود از مراجعه حضوری به واحد صدور آرم خودداری نمایند.

وی با اعلام اینکه امکان ثبت نام اینترنتی آرم برای تمامی درخواست کنندگان اعم از سهیمه بگیران، خبرنگاران و جانبازان و اقشار خاص از طریق سایت شهرداری تهران فراهم است افزود : از متقاضیان تقاضا می شود نسبت به تکمیل درست مراحل ثبت نام توجه نمایند چرا که در مرحله نخست پس از ثبت اطلاعات به متقاضیان کد رهگیری داده می‌شو بنابراین ثبت درست شماره همراه افراد  اهمیت زیادی دارد زیرا کد رهگیری افراد به شماره همراه ثبت شده ارسال می شود که قطعا در مراحل بعدی نیاز خواهد بود.

مدیرواحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک در ادامه داشتن برچسب معاینه فنی ، پرداخت عوارض سالانه خودرو و اخذ گواهی عدم خلافی را از موارد لازم برای ثبت نام آرم طرح ترافیک 94 اعلام کرد و اظهار داشت : تمامی مراحل ثبت نام آرم طرح ترافیک مانند سال گذشته بوده و تغییری در ثبت نام اینترنتی امسال صورت نگرفته است.

قنبرنژاد با اشاره به اینکه تعداد آرم طرح ترافیک 94 نیز همانند سال گذشته بوده و تغییری در سهمیه ها ایجاد نشده است، خاطر نشان کرد : البته در سال گذشته 33 درصد کسر سهمیه اعلام شد که امسال نیز بالطبع این کسر سهمیه اعمال خواهد شد .

وی همچنین با اشاره به تغییر اساسی آرم های طرح ترافیک و حذف برچسب آرم در سال 94 گفت : مجوزهای طرح‌ ترافیک سال آینده به‌صورت هوشمند و بدون چاپ و تحویل برچسب‌های کاغذی، صادر می‌شود.

وی تصریح کرد : پیش بینی می شود کارت های اعتباری که به جای آرم طرح ترافیک سال آینده ارائه و اجرایی می شود هیچ گونه مشکلی را برای دارندگان آنها ایجاد نخواهد کرد .

وی گفت : در مبادی ورودی محدوده طرح و زوج و فرد، دوربین هایی نصب شده که پلاک خوان بوده و ثبت الکترونیکی می کنند بنابراین عملا برچسب‌ها کارآیی نخواهند داشت  به همین منظور کارت‌های چند منظوره صادر خواهد شد که افراد می‌تواند نسبت به ارائه آن به پلیس اقدام کرده و یا به عنوان کارت‌های اعتباری حمل و نقل عمومی از آن استفاده نمایند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: