جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 آذر 1393     
ساخت تونل درفاز مياني خط 7 متروبه اتمام رسيد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدير عامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه گفت: : ساخت تونل درفاز اول خط 7 به طول 12 كيلومتر از ميدان محمديه تا پل گيشا صد درصد وساخت ايستگاه ها با 30درصد پيشرفت همراه بوده است.

 هابيل درويشي مدير عامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه در خصوص خط 7 متروتهران افزود: خط 7 دارای 27 کیلومتر تونل اصلی و 25 ایستگاه است که به روش مکانیزه به وسیله 2 دستگاه تي بي ام  در حال حفاري است.

درويشي با اشاره به اينكه در حال حاضر فعاليت خط 7 مترو با دو دستگاه حفار مكانيزه در حال اجراست تصريح كرد:ساخت تونل 60 درصد وايستگاه ها 25 در صد پيشرفت فيزيكي كرده و درفاز اول خط 7 به طول 12 كيلومتر نيز از ميدان محمديه تا پل گيشا ساخت تونل به اتمام رسيده است.

  وی تصريح كرد:  قطعه جنوبی تونل به طول 14 کیلومتر و قطعه شرقی- غربی  تونل به طول 13 کیلومتر است. درمجموع خط 7 عمیق ترین خط مترو تهران است و عمق ایستگاه‌های آن بین 40 تا 45 متر خواهد بود و تقریبا از زیر تمام خطوط مترو رد خواهد شد.

 مدير عامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه گفت: دستگاه‌های تي بي ام یکی از جنوب به شمال تهران از خیابان نواب وارد خط شده و به سمت میدان صنعت در حال پیشروی است و دستگاه دیگر از نواب به سمت غرب در حال پیشروی است و به سمت سعادت آباد می‌رود.

وي تصریح کرد: درمجموع خط 7 عمیق ترین خط مترو تهران است و عمق ایستگاه‌های آن بین 40 تا 45 متر خواهد بود و تقریبا از زیر تمام خطوط مترو رد خواهد شد.

درويشي خاطرنشان ساخت: این خط با خط 6 در گیشا تقاطع چمران و نواب، دوباره با خط 6 در خیابان 17 شهریور، با خط 4 در  دو ایستگاه خیابان مولوی و میدان انقلاب، با خط 2 در خیابان آذربایجان و با خط 1 در خیابان محمدیه، ایستگاه‌های تبادلی خواهد داشت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: