جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 تير 1397     
دستگیری سارقی که قصد داشت خودروی لوکس بخرد

 

رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد از دستگیری سارق منزلی خبر داد که با مصدوم کردن مدیر ساختمان از محل متواری شده بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان: سرهنگ رسول جهانی رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در رابطه با دستگیری یک سارق منزل در منطقه نازی آباد گفت: شب گذشته حوالی ساعت ۲۳:۳۰ بود که در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ماموران ما در جریان یک فقره درگیری بین آقا و خانمی در واقع در مجتمع مسکونی در خیابان نیک نام، قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در هنگام مراجعه ماموران به محل، خانمی در حالیکه زخم و جراحتی سطحی نیز روی بدنش داشت به ماموران خبر داد که یک سارق از منزلش متواری شد.

سرهنگ جهانی افزود: این خانم که مدیر ساختمان بود، به ماموران ناجا گفت: «در خانه بودم که یکی از ساکنین زنگ زد و گفت: فرد غریبه‌ای را در جلوی واحد طبقه اول دیده ام که سریعا به پایین آمدم و دیدم جوانی کیف به دست در حال خروج از آپارتمان می‌باشد که وقتی علت حضورش را پرسیدم مرا هل داد و به سمت من حمله ور شد.»

رییس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد اظهار کرد: براساس مشخصات اعلامی این خانم، با تلاش‌های ماموران کلانتری متهم ۲۴ ساله در انتهای کوچه در حالی که کیف بزرگی در دستانش داشت شناسایی و دستگیر شد.

وی در ادامه افزود: از داخل کیف سارق مقدار زیادی طلاجات به قیمت حدودی ۱۰۰ میلیون تومان و نیز یک دستگاه هارد کامپیوتر و مدارک هویتی کشف شد.

سرهنگ جهانی گفت: در بازجویی‌های اولیه متهم بیان داشت از طریق بالکن وارد طبقه اول شده و پس از شکستن قفل وارد واحد مسکونی گردید و در طول ماه گذشته نیز از یکی از واحد‌های آن ساختمان سرقت کرده است.

این مقام انتظامی درباره انگیزه متهم برای سرقت گفت: انگیزه سارق خرید خودروی لوکس بوده و از آنجایی که عاشق ماشین گرانقیمت است، قصد داشته با سرقت‌های سریالی اش بتواند یک خودروی لوکس بخرد.

رییس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در ادامه گفت: طبق اظهارات متهم هر جا خودروی لوکس و مدل بالا را که می‌دیده از راننده آن درخواست می‌کرده که با آن خودرو عکس بگیرد.

سرهنگ جهانی در پایان اظهار کرد: متهم برای انجام ادامه تحقیقات با هماهنگی قضایی در اختیار پایگاه هفتم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: