جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 آذر 1393     
احداث تونل و کانال‌های سرپوشیده شبکه فاضلابی در بزرگراه آزادگان

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18 از احداث تونل کانالهای سرپوشیده شبکه فاضلابی در بزرگراه آزادگان خبر داد.

حسن رحمانی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18 گفت: احداث تونل و کانالهای سرپوشیده شبکه فاضلابی در بزرگراه آزادگان در دستور کار معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه 18 قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح نیمه دوم سال 93 به منظور جمع‌آوری و هدایت آبهای سطحی محدوده بزرگراه آزادگان و هدایت این آبهای به رودخانه در منطقه 18 در دست اجرا است.

رحمانی اظهار داشت: در این طرح سه عملیات عمرانی احداث شفت و لوله‌گذاری در نقب، احداث کانال سرپوشیده به صورت ترانشه و احداث تونل انجام و تا پایان سالجاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: احداث شبکه فاضلابی در بزرگراه آزادگان، احداث شفت و لوله‌گذاری در نقب، احداث کانال سرپوشیده به صورت ترانشه باز، احداث تونل جمع‌آوری و هدایت آبهای سطحی محدوده بزرگراه آزادگان به رودخانه کن از اقدامات اجرایی این طرح است.

رحمانی خاطر نشان کرد: تجهیز کارگاه و شناسایی معارضات تاسیساتی در بزرگراه آزادگان احداث شبکه فاضلابی در صورت عبور عرضی از بزرگراه آزادگان، بازنگری جمع‌آوری و هدایت آبهای سطحی از بزرگراه آزادگان و احداث شبکه فاضلابی بزرگراه آزادگان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: