جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 تير 1397     
تصادف اتوبوس و کامیون در ساوه ۲۴مصدوم برجای گذاشت

 

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک کامیون در محور ساوه - همدان، ۲۴مصدوم برجای ماند.

 

خبرگزاری مهر: سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک کامیون در محور ساوه - همدان، ۲۴مصدوم برجای ماند.

نعمت الله عزیزی  اظهار داشت: این سانحه جاده‌ای حدود ساعت پنج صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه کامیون در محور ساوه-همدان به وقوع پیوست.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی حادثه به مرکز فوریت‌های پزشکی ساوه بلافاصله نیرو‌های امدادی اورژانس و هلال احمر ساوه به محل حادثه اعزام شدند.

عزیزی بیان کرد: این سانحه جاده‌ای خوشبختانه تلفاتی به دنبال نداشت، اما موجب مصدومیت ۲۴ نفر از سرنشینان خودروی اتوبوس شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه خاطرنشان ساخت: پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط امدادگران، ۱۵ مصدوم این حادثه توسط نیرو‌های امدادی اورژانس سیلیجرد، غرق آباد و ساوه و ۹ نفر نیز توسط نیرو‌های امدادی هلال احمر قیطانیه، رنگرز و مامونیه به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: