جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 تير 1397     
حمایت های دولت باید به صورت پلکانی کاهش یابد

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در خصوص ممنوعیت واردات خودرو ، گفت : چنانچه برنامه و تفکری پشت این تصمیم نباشد فقط منجر به افزایش قیمت خودرو خواهد شد و در آینده مشکلاتی را در حوزه صنعت خودرو کشور به وجود خواهد آورد.

محمد کاظمی گفت : اعتقاد ما بر این است که در شرایط فعلی دولت باید با مشورت متفکرین حوزه صنعت و اقتصاد در خصوص ضرورت های جامعه و واردات خودرو و جلوگیری از ایجاد بازار سیاه برنامه ریزی درستی انجام دهد و این موضوع را مدیریت نماید.
 
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ، درباره بیکاری افرادی که در زمینه واردات خودرو مشغول هستند ، تصریح کرد : با توجه به شرایط فعلی دولت باید به فکر تقویت صنعت خودرو باشد تا جایی که خودروسازان داخلی همتای رقیبان منطقه ای خود شوند.
 
وی افزود : البته باید حمایت های دولت به صورت پلکانی کاهش یابد ، همچنین دولت باید برای خودروسازان مشخص نمایند که مثلا در یک دوره 5 ساله وارد بازار رقابتی شوند به طوریکه خودشان بتوانند سهم شان را از بازار رقابتی بگیرند.
 
کاظمی معتقد است : تا زمانی که بخش خصوصی واقعی وارد صنعت خودرو نشود و رقابت پذیری ایجاد نشود مشکل صنعت خودرو حل نخواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: