جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 آذر 1393     
نیاز به بودجه بیش تر برای تعمیر مرکز حمل و نقل سیلور اسپرینگ

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مقامات ایالت مونتگومری با اعلام هزینه 141 میلیون دلاری برای تعمیرات مرکز حمل و نقل سیلور اسپرینگ که 50 میلیون دلار بیش تر از میزان اعلام شده قبل است اظهار داشتند این پروژه به 21 میلیون دلار بودجه دیگر نیاز دارد.

مقامات این ایالت در ماه سپتامبر اظهار داشتند برای تعمیر این ساختار و طراحی آن بودجه مازادی نیاز خواهد بود. اما تا امروز این مقامات از میزان بودجه مورد نیاز سخنی به میان نیاورده بودند. معایب این مرکز شامل بتن با کیفیت پایین و کمبود فولاد برای پشتیبانی راه هایی است که گمان می رود روزانه میزبان صدها اتوبوس باشند.

مدیر خدمات عمومی این پروژه، David Dise اظهار داشت برای تکمیل این تعمیرات تا اواخر ماه آوریل یا اوایل ماه می، 21 میلیون دلار کافی خواهد بود. وی افزود: "این تمام کاری است که باید انجام شود."

هیچ تاریخ افتتاحیه رسمی برای این مرکز وجود ندارد. پس از پایان این تعمیرات، موسسه حمل و نقل منطقه ای واشنگتن که از این مرکز به عنوان بخشی از سیستم حمل و نقل خود استفاده خواهد کرد 60 روز فرصت دارد تا این مرکز را بررسی کرده و تعیین کند که برای مسافران آماده است یا خیر.

مقامات این ایالت تصمیم گرفته اند با تامین این بودجه پروژه را تکمیل کنند و سپس این هزینه را با شکایت از مسئولان ایجاد مشکل جبران کنند که البته این کار زمان زیادی لازم دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: