جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 خرداد 1397     
آتش سوزی در کارگاه شارژ سیلندر گاز مایع

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی در کارگاه شارژ سیلندر گاز مایع در بزرگراه آیت الله سعیدی خبر داد و گفت: در این حادثه ۷۰ سیلندر شعله ور و ۲ کارگر دچار سوختگی شدند.

 

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی در کارگاه شارژ سیلندر گاز مایع در بزرگراه آیت الله سعیدی خبر داد و گفت: در این حادثه ۷۰ سیلندر شعله ور و ۲ کارگر دچار سوختگی شدند.

سید جلال ملکی بامداد یکشنبه از آتش سوزی در محل نگهداری و شارژ کپسول‌های گاز مایع در خیابان آیت الله سعیدی خیابان «علی آباد» خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت ۲۱:۵۹ شنبه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد، که بلافاصله ۳ ایستگاه به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل آتش سوزی یک گاراژ ۳۰۰ متری بود، که یکی از سیلندر‌هایی که داخل دستگاه شارژ بود، دچار آتش سوزی شد و چندین سیلندر اطراف را نیز شعله ور کرده بود و تعدادی دیگر نیز منفجر شده بود، در این حال یک دستگاه خودرو خاور که داخل آن سیلندر‌های گاز مایع با اوزان مختلف قرار داشت، در گاراژ قرار داشت، که آتش به بخشی از این خودرو نیز سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وجود صد‌ها سیلندر گاز در این کارگاه خبر داد و افزود: تعداد زیادی از این سیلندر‌ها در حال شارژ بوده و تعدادی نیز در کف گاراژ قرار داشتند و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند، بیش از ۶۰ الی ۷۰ سیلندر دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور شده و حرارت بسیار زیادی داشت، تا جایی که نزدیک شدن به این محل بسیار خطرناک و دشوار بود، اما آتش نشانان عملیات خود را آغاز کرده و علی رغم تمام مشکلاتی که وجود داشت، موفق شدند، خود را به سیلندر‌ها نزدیک کرده و پس از دقایقی آتش سیلندر‌ها را کاملا خاموش کنند.

ملکی اضافه کرد: تعدادی از سیلندر‌ها در دقایقی اولیه منفجر شده و سبب سوختگی سطحی ۲ نفر از کارگران کارگاه شده بود، که هم زمان با رسیدن آتش نشانان تحویل عوامل اورژانس شدند، خوشبختانه آتش خاموش شد و ساعت ۲۲:۲۱ عملیات به پایان رسید و آتش نشانان به ایستگاه خود مراجعت کردند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: